Hakuna Matata

2011-08-23
18:09:45

PANG sa det... /S
... så stod jag plötsligt där med en HTC Wildfire S i handen!

Jaja... så kan det gå ibland men jag tycker jag kan vara värd det efter en sommar utan någon semesterresa :p
Mitt första intryck av den är enbart positivt, känns som att det verkar vara en bra telefon för de 2190kr jag betalade. Det enda jobbiga var att jag var tvungen att byta nr men det var oundvikligt i vilket fall då jag gick från kontantkort till abonnemang.

Jag har fortfarande den gamla telefonen igång ifall man försöker nå mig från några av de ställen jag sökt jobb på, och hux flux så ringde de från det område jag väntat och väntat på att höra ifrån och de ville ha mig på intervju imorgon bitti, och tidigare i veckan bokade jag tid till imorgon kl 14 för att skriva på papper för det vikariat jag redan tackat ja till!! Snacka om ångest.... Jag hoppas att det blir bra i slutändan i alla fall...!! Men nervös blev jag, och är fortfarande... hoppas jag hinner släppa den nervositeten tills intervjun imorgon bitti...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: