Hakuna Matata

2011-08-17
14:20:22

Nytt i sovrummet /S
Nu har vi bott i vår härliga lägenhet i exakt en månad imorgon och det börjar äntligen kännas som att vi bor här, som att vi har allt vi behöver för att det ska kännas som ett hem. Även om vi äntligen nått dit så återstår några små detaljer. Vi har till exempel inte fått upp mer än en enda tavla här hemma. Vi hade tänkt göra något åt det förra helgen men när vi väl kom till skott så insåg vi att vi kanske ska avvakta lite i alla fall då båda två kände att det kanske var dags att byta ut de tavlor vi har, i alla fall det vi tänkt sätta upp i vardagsrummet, så då blev det inga tavlor på väggen i alla fall!

I måndags åkte jag iväg till Jysk en sväng och kollade lite när jag hade vägarna förbi, och där hittade jag en jättefin skänk/sideboard till vårt vardagsrum för en billig slant! Från början hade vi tänkt en gammal sådan från min mormor, men hon ändrade sig i sista stund och ville inte ge bort den så vi har letat vidare men inte hittat något vi gillar. Förutom det hittade jag även ett överkast med matchande kuddar, även det nedsatt i pris just nu. Men nu är det ju så att min sambo har en åsikt vad gäller inredningen här hemma så jag vågade faktiskt inte köpa något just då, utan släpade istället med honom till Jysk senare samma dag, inställd på att få jobba lite för att få det jag ville ha, men till min stora förvåning var vi för en gångs skull helt överens från första stund. Så nu är sideboardet beställt och överkast och kuddar ligger i sängen!

Nya överkastet och kuddarna, fick allt för bara 550kr!

 


Den fina skänken som vi beställt och nu inväntar. Kostade bara 1500kr just nu.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: