Hakuna Matata

2011-08-24
13:10:53

Nerver i spel /S
Då var det onsdag...
Idag har jag hunnit med en anställningsintervju som kändes bra, kändes som att jag hade ganska bra svar på de frågor som ställdes och jag tror jag lyckades visa ett intresse för tjänsten och området. Förutom jag så var det tre andra som skulle komma på intervju idag, så att det gick bra säger ju egentligen ingenting då det kanske gick precis lika bra för det andra....

Ända sedan intervjun som kändes toppen på så vis att mitt positiva intryck av området/arbetsplatsen enbart stärktes, och jag blev ännu mer sugen på att få jobba just där, så har jag gått runt med en klump i magen... eller fjärilar... vet inte hur jag ska beskriva det. Jobbigt känns det i alla fall, för om en timma ska jag nämligen till ett annat område är det tänkt för att skriva kontrakt och börja jobba där på måndag. Jag har försökt nå den chefen hela förmiddagen för att förklara läget för henne och för att inte slösa hennes tid men jag lyckas inte. Så istället måste jag åka dit, träffa personen som tror jag ska skriva papper, och istället för att göra det, säga att jag vill vänta med att skriva något för att jag vill ha ett annat jobb :p

Jag tror att samtalet i sig blir jobbigt men ännu jobbigare är nästan väntan, man vill ju bara få det överstökat!!

I övrigt så händer det inte mycket om dagarna... jag vet inte hur, men dagarna tycks passera hyfsat fort trots att jag inte gör något. Imorgon ska jag i alla fall ägnat mig åt något så roligt som att tvätta :p

Nu ska jag fortsätta blippa på min Htc, som jag fortfarande är nöjd med, hej så länge!

http://has.blogg.se/images/2009/nervous_51227211.jpg


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: