Hakuna Matata

2011-08-25
17:49:08

Doppresenter /L
Lillemans dop närmar sig.
Det är ju vanligt att man får presenter då. Vi tänke få tummen ur och öppna ett sparkonto till honom nu för jag vet att han kommer få pengar. Men återigen till tanken kring presenter och vad man kan få. Med risk att låta otacksam men min STORA farhåga är att han ska få sånna där hemska silver prylar som finns att köpa på ex guldfynd. Vart ska jag ha det? Usch.

Jag har sagt att jag absolut inte vill ha något sådant men vi får väl se :P

Men vi (jag talar för min son) vill gärna ha roliga, färgglada, lite speciella bokstöd eller en mätsticka. Eller annat skoj till barnrummet. Sedan gillar vi också allt som låter som skallror, speldosor och instrument.

 

Från blaelefant.se


Kommentar:
#1: Sandra

Åh neeeeeej, vad ska jag nu göra med den stora silvriga ramen med nallar och månar på?!?!?! Hehe, närå, har faktiskt redan fixat present... i alla fall halva av vad jag tänkt mig :)

2011-08-25 @ 21:32:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: