Hakuna Matata

2011-04-15
15:21:14

Oh no, jag valde fel! /S
Jag berättade ju för ett tag sedan att jag och T vann budgivningen på en lägenhet på Hagaborg. En väldigt sliten sådan men med perfekt läge och bra planlösning. Vi kände dock i slutändan att det kanske blev lite för mycket pengar och valde att backa....

Idag när jag kollade på Hemnet ligget en likadan lägenhet ute i samma område fast den är renoverad och den är såååå fin, precis så som jag skulle velat göra i ordning den vi skulle fått så nu sitter jag här med en svidande känsla och ångrar mig bittert. Det hade fasen varit värd de där pengarna!!

Jaja... Tobias var i alla fall iväg och kollade på en hyresrätt på Herrhagen igår, en 2:a. Han hade tyckt den såg bra ut och tycker vi ska tacka ja till erbjudandet. Jag som inte har sett den och som inte gillar läget + att det bara är en 2:a är väl inte lika sugen... vi får väl se... ska lämna besked på tisdag.

Om ett par timmar kommer T hit och det ska bli så himla skönt att bara få vara vi och att jag slipper bilresan!

ha en skön helg!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: