Hakuna Matata

2011-04-07
17:56:43

En bättre dag /S
Idag känns saker och ting lite bättre, men det tog sin tid innan det kändes bättre vilket är lite jobbigt med det jobbet man har då det varken finns tid eller utrymme för att gå undan och vara för sig själv. Å andra sidan så har jag ju massor av härliga barn som kan göra under för humöret åt båda hållen, och just idag gav de mig en hel del skratt. Allt kändes också lite bättre när jag tog beslutet att plocka ut lite komptimmar imorgon så att jag får sluta kl 14 istället för 16.30 så jag och pepsi kan komma iväg mot Karlstad hyfsat tidigt.

I helgen har jag och T en del att diskutera gällande boende också. T börjar känna att vi får ta vad vi får... i stort sett första bästa, medan jag känner att jag vill flytta till en stadsdel jag tror jag kan trivas i, sedan är det kanske inte jättenoga att det är en 3:a som vi tänkt oss från början för det är ju bara att flytta igen sen om man vill. Men jag vill INTE flytta och känna att jag vantrivs från början. Just nu har jag nog 4 stadsdelar jag absolut INTE vill till och det är Wåxnäs, Gruvlyckan, Rud och Kronoparken. Så nu måste jag försöka hitta argument så att T ger mig en sista chans att hitta ett boende som INTE ligger i någon av de delarna av stan.

Nu ska jag slappa lite vid TVn innan det är dags att ta tag i packandet!

Ha en skön helg!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: