Hakuna Matata

2010-11-23
20:00:20

Vecka 17 /L
På torsdag är jag i vecka 17, tiden går fort nu! :) Om 1,5 vecka ska vi på ultraljud, då får vi äntligen veta vad det blir för något. I helgen kände jag rörelser för första gången. Jag låg i sängen och plötsligt kändes det som om jag svalt en samarintablett. Det liksom brusade i magen, skitskumt men kul :) Blev mer realistiskt. Äntligen känner jag mig piggare. Man har ju läst en del om graviditet nu och jag kan tala om att det är väldigt individuellt hur man reagerar vill jag lova. Det är intressant att få känna på det alla pratar om... men jag längtar inte till födseln... jag har stor ångest när det gäller den. Det värsta är att jag verkligen inte kommer ifrån det heller, jag måste :( Usch... Nu går vi mot julmånaden, skönt. Jag har gjort klart det mesta på jobbet så jag ska kunna njuta av december. :) Kram!

Kommentarer:
#1: Sandra

shit, tänk att du redan är halvvägs snart! Tiden går så fort...Förstår att du inte ser fram emot förlossningen men du får försöka hålla fast vid tanken på att de flesta faktiskt frivilligt går igenom det mer än en gång i sitt liv så det kanske inte är så fasansfullt som man gärna målar upp den inre bilden ;)

2010-11-23 @ 21:01:59
#2: elin

oj, jag har inte varit inne här på alltför länge! ska du ha en bebis? stort grattis!! och stor kram :)

2010-11-26 @ 21:13:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: