Hakuna Matata

2010-11-25
18:47:31

Att göra bort sig /L
Idag gjorde jag bort mig totalt på jobbet.
Stod i grovgarderoben för att klä på mig. Hörde hur någon klev innanför ytterdörren (som ligger vägg i vägg). Eftersom min kollega precis gått ut för att lägga ett av barnen förmodade jag att det var hon... big mistake!
Så jag hoppar fram och skriker BÖÖÖ... big mistake nr 2 för det var nämligen en pappa. Och inte nog med det, det var en pappa jag hälsat på ca en gång under hela min anställning. Hans barn går inte på min avdelning. Jag har därmed nada kontakt med honom. Han log mot mig och såg väldigt chockad ut. Sicken idiot man kan vara... jag blev så ställd att jag bara log ursäktande. Hade önskat i efterhand att jag förklarat mig liiiite i alla fall :P

Kommentar:
#1: Sandra

Hahaha!!!! Smart du är, för på en förskola kommer det ju aldrig in någon genom dörren förutom personalen :p

Stackars pappa...

2010-11-25 @ 21:18:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: