Hakuna Matata

2010-02-11
16:19:43

Upprepning and so on /L

Här har man tipsat om låtar så har min enda läsare Sandra total-skeeete i att ta till sig denna ytterst viktiga info. Nu kör du samma tips IGEN, come on liksom. :P

Glada nyheter! Jag sitter i nuläget och väntar på att min far ska komma hem så ska vi dra till posten och eventuellt (om det är rätt paket) hämta ut min iphone :D YEAH!!!!!!! Materialisten och tekniknörden i mig njuter. Me like me like!
Eftersom det är 32GB så har jag massa utrymme vilket innebär att jag vill ha tips på bra musik. Gärna ny då, inte sånt jag själv tipsat om för flera månader sen Sandra

Dagens TIPS från min sida är John Mayers nya album, riktigt sköna låtar.


Kommentar:
#1: Sandra

En skön gammal JOhn Mayerlåt är Gravity. En annan artist som gjort en del sköna låtar är Jack Johnson. Vet inte om han släppt någon ny skiva nu men som sagt så har han gjort en hel del sköna låtar.

2010-02-13 @ 23:53:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: