Hakuna Matata

2010-12-19
17:43:48

Bättre sent än aldrig /S
Ibland är jag sådan att jag vill köpa/testa nya saker direkt, medan jag andra gånger kan göra det lååååååångt efter alla andra.

Idag var en sådan dag då jag hittade en toppengrej lååååångt efter alla andra! Idag investerade jag nämligen i ett så kallat torrschampoo då jag är så trött på mitt hår nu i dessa mösstider då det gärna ser fett och äckligt ut i hårbotten efter bara en dag fast resten av håret är fräscht. Så jag kollade runt på nätet lite innan jag åkte till stan och läste lite tester så väl på stan köpte jag Björn Axéns torrschampoo som jag testat nu när jag kom hem och mitt första intryck är att det är en verklig toppenprodukt som kommer rädda mig flera tidiga morgnar när man är sen till jobbet och håret ser så där sunkigt ut för det funkade verkligen!

Schampoo är ju rätt så vilseledande då håret knappast blir rent, men det ser lite mattare ut och inte fett! Nu vet jag inte hur det fungerar på brunetter då pudret man sprayar är vitt.

Men som sagt, om ni liksom mig fortfarande inte testat torrschampoo så kan jag verkligen rekommendera det! Nu har jag ju bara testat Björn Axéns men jag tycker den var bra och när jag kollade nätet så var det flera som rekommenderade den. Den finns i två storlekar, en mindre kostar 70kr och den större som jag köpte kostade 119 kr på Kicks, och jag kan tänka mig att den är ganska dryg då det inte behövs särskilt mycket.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: