Hakuna Matata

2010-08-12
21:38:37

Blä /L
Idag kan jag ha varit med om det absolut äckligaste under min (något korta) karriär. Ett barn och fram och sa att "M" (9 månader) åt på en snigel. När jag plockar upp M ser jag att hon suger/biter på en tjooock svart/brun äcklig snigel. Jag försökte desperat få henne att släppa taget om snigel medan jag också desperat försökte slippa att röra i den själv. Jag kände for första gången panik i mitt jobb.... mycket traumatisk med andra ord.
Det värsta var faktiskt när jag skulle få bort allt gult slem som satt fast på händerna och i munnen. På M:s två små framtänder satt en stor gul slemklump fast och jag kände kväljningar vill jag lova. Hon skrek medan jag drog och slet för att få bort allt slem. Fy fan vad äckligt.... undrar hur det smakade?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: