Hakuna Matata

2009-09-03
18:51:53

Warszawa here I come /L
Jag är redo. Redo för långhelg i Warszawa! Kollegorna på jobbet var en aaaning avundsjuka när jag sa hejdå idag. :) Imorgon är det flyg som gäller, jag får ont i magen bara av att tänka på det. Jag får alltid så ont i öronen när jag flyger så nu ska jag proppa munnen full med tuggummi och hoppas på det bästa. Idag köpte jag mig små plastflaskor på Åhléns som jag ha schampoo och balsam i. Jag föredrar mitt superbra schampoo jag fick av Sandra (som förresten snart är slut *snyft*, jag lägger därmed in en beställning från Linkan till nästa gång vi ses). Imorgon är det zoo som gäller och jag hoppas även på att det blir en del inhandlat, kanske några fina julklappar? :)


Kommentar:
#1: Sandra

zoo? Vad är det för något? Blir nog inget schampoo på ett tag nu. Ett tips är att beställa på nätet då det brukar finnas ganska många bra erbjudanden...

2009-09-03 @ 19:50:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: