Hakuna Matata

2009-09-09
18:24:04

Onsdag /S
Hej!
Idag är ingen bra dag, jag vaknade med en stel nacka så jag har knappt kunnat vrida på huvudet idag. Dagen har dessutom känts vääääldigt lång, har varit trött och seg och lite tankspridd. Fick veta att en tjej hade krockat och dött i en bilolycka hemma i Värmland. Jag kan inte säga att jag känner henne eller knappt att hon är bekant men jag har träffat henne några gånger och vet tydligt vem hon är, jag vet också att hon har en dotter på 2,5 år vilket gör att det hela känns ännu hemskare...

Min darling har övergett mig för en fotbollskväll med grabbarna, och jag tänkte pigga upp mig själv genom att gå och köpa choklad och sen ha en helkväll framför Tvn tills det är dags att nanna. Imorgon väntar en låååång dag på jobbet då det är föräldramöte på kvällen :/

Jag kan kort meddela att framstegen med Pepsi fortsätter, även idag hade han gått superfint i koppel med T så vi är supernöjda över att vi faktiskt bestämde oss att gå på hundkursen. Nu ska vi se till att fortsätta öva lite varje dag på alla momenten så att vi inte behöver skämmas på nästa kurstillfälle som är på måndag :)

Ha det bra...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: