Hakuna Matata

2009-09-30
19:22:02

Onsdag /S
Hej!
Idag är jag megatrött efter en dag med mycket utevistelse, det var nämligen dags för vår utedag, så vi spenderade dagen i skogen från tidig morgon ända fram till efter mellanmålet. Vi hade verkligen tur med vädret och vi hade det riktigt mysigt. Vi hade med grillfatet så vi kunde grilla korv med barnen till lunch och till efterrätt blev det grillad banan med chokladbitar i.
Även om dagen varit bra så är man som sagt rätt trött efter att ha varit ute så mycket!

Idag har jag bestämt mig för att jag ska lämna tillbaka mina extraljus som jag köpte till bilen. Jag vill fortfarande ha några men då vi är osäkra på om de går att montera så vill jag lämna tillbaka dem medan jag fortfarande kan. Skulle vi komma på ett sätt att montera dem så är det ju bara att köpa dem igen.

Nu ska jag lägga mig i soffan och ha en skön TV-kväll, idag är det nämligen premiär av Greys anatomy och nu är det äntligen ikapp så långt som jag har sett på datorn! Härligt, härligt...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: