Hakuna Matata

2009-10-22
17:01:00

Torsdag /S
Hej på er!
Idag är jag trött men samtidigt pigg. Idag är jag dock på bra humör, jag har nämligen haft en mysig dag på jobbet med utflykt till Stadsbiblioteket med våra femåringar som var superduktiga under hela utflykten.
Bästa nyheten idag var dock att få höra att homosexuella numera får gifta sig i kyrkan precis som resten av befolkningen, något som verkligen är på tiden. Jag känner ingen som är homosexuell ( åtminstone inte som jag är medveten om) och är det inte själv, men det är man diskriminerat en grupp människor på det viset så länge är ju nästan ofattbart....

Ikväll ska T bort så jag ska myspysa på egen hand med lite pizza, godis och kolla igenom mina kort som redan har kommit med posten och nu ligger och väntar på Konsum :)

Ha en skön kväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: