Hakuna Matata

2009-10-25
14:20:40

Söndag /S
En ny dag med nya möjligheter!
Humöret är mycket bättre idag, och ännu gladare blev vi när vi insåg att man ställt om klockan inatt så istället för att klockan var 10 så var den bara 9 när vi steg upp. Efter en mysig frukost hoppade vi in i bilen och åkte till Ikea. Vi skulle egentligen inte ha något särskilt, jag ville mest spana efter gardiner då jag inte hittar några jag vill ha. Jag har hittat ett par på Ellos hemsida som ser ut att vara rätt men samtidigt känns det svårt att köpa gardiner via nätet då jag är rädd att tyget inte ser bra ut i verkligheten... men vi får se, kanske blir det en beställning i slutändan. På Ikea hittade jag ett par i rätt nyans med tyget såg nästan noppigt ut så jag valde att avvakta.

Snart är det dags för en liten promenix med Pepsi och sen är det dags att börja med middagen. Ikväll ska T träffa kompisarna och jag funderar på att ägna kvällen åt lite Sims-spelande kanske då det var ett tag sedan... :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: