Hakuna Matata

2009-10-14
18:43:28

Leva eller dö /L
Jag fick en stark känsla av att jag borde skriva ett inlägg här i bloggen. Jag tror nämligen att min tid är kommen. Någonting övernaturligt eller kanske naturligt försöker i alla fall sända någon form av meddelande till mig.
Hör och häpna:

Igår när jag cyklade hem från jobbet sprang en svart katt precis framför cykeln så jag höll på att köra över den. Inte bara att det var en katt men en helsvart till och med (den farligaste färgen). Det gick väldigt fort och jag tror mitt hjärta stanna.
Men det slutade inte där. När jag cyklat nedför backen så flyger en fågel på min ryggsäck som ligger i cykelkorgen! Hur stor är chansen för detta?!
Idag när jag skulle gå till bussen så gick jag och tre andra på vägen. Då kom en hund (i koppel) från en av sidgatorna ut framför mig, han blev helt tokig i mig och tittade hela tiden bakåt så att hans matte fick dra honom. Han såg inte glad ut heller utan mer besatt ut.

Så med andra ord känner jag mig rätt rädd just nu.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: