Hakuna Matata

2009-10-24
18:45:23

Having a bad day... /S
Idag är det lördag och helg, det som man längtar efter under hela arbetsveckan men just denna lördag så känns saker och ting bara trist och jag känner mig bara ledsen utan någon riktigt orsak. Men sådana dagar kommer väl och går... jag längtar oerhört mycket efter min kära vän och känner en enorm sorg över att veta att hon inte kommer komma tillbaka till Sverige, samtidigt som jag gläds över hur bra livet verkar vara för henne där. Dagar som dessa har jag också en enorm längtan efter Karlstad, eller rättare sagt min fina familj som bor där, och jag känner mig frustrerad över att jag inte själv bor där och att det finns en risk att man inte kommer bo där i framtiden heller då det är svårt med jobb och annat dylikt...

Hur som helst så är det i alla fall helg. Ikväll blir det bakad potatis med lite röra till middag då varken jag eller T känner oss särskilt hungriga. Kanske blir det också en hyrfilm ikväll, för första gången på flera år... men vi får se...

Hoppas alla andra har det bra och njuter av helgen! Puss på er...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: