Hakuna Matata

2009-05-15
14:24:00

Vill inte, vill inte, vill INTE! /S

Jag kan inte plugga, jag verkar totalt ha glömt bort hur man gör eller åtminstone totalt förlorat min koncentrationsförmåga... Nu har jag ägnat cirka en timma åt att leta cykelkartor då vi funderar på att cykla längs kanalen imorgon. Men att plugga går inte trots att jag tror att jag har ganska bra litteratur hemma.
Jag hoppas på att jag får liiiiiite mer gjort i pluggväg idag annars är det väl bara att hålla tummarna för att lusten till att få den här artikeln skriven helt magiskt har återvänt....

By the way..... om 7 dagar börjar jag min anställning!!! Min kollega(!!!) ringde mig förut och berättade att jag kommer få en mjukstart, det kommer vara väldigt få barn den fredagen så de kommer båda två att ha tid att sitta ner med mig och prata och berätta lite mer och svara på frågor så det känns skönt :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: