Hakuna Matata

2009-05-24
21:31:36

Time to sleep /S
Hej mina vänner!
Nu börjar den här helgen närma sig sitt slut. Helgen har varit sisådär, mest på grund av att jag varit så rastlös, haft lite Karlstadlängtan tror jag...
Idag har jag i alla fall sysselsatt mig lite mer med rabattrensning, lååååång promenad, dammsugning, matlagning, läsa Ls examensarbete, målat naglarna med fransk manikyr, räknat igenom månadens matkvitton och räkningar... det har med andra ord varit rätt praktiska grejer. Det är ändå rätt skönt att ha gjort allt det där innan man ska jobba en hel vecka...

Nu har jag förberett mig inför morgondagen och kollat upp vädret... det känns lite viktigare att göra det nu när man ska spendera flera timmar utomhus med barnen. Det verkar dock som att det ska bli sol här i Linköping så det kanske får bli 3/4-byxor... men jag tar nog med mig ett par jeans så man kan byta om ifall det blir kyligt, är ju rätt frusen av mig :p

Nu ska jag snart göra mig iordning, plocka fram kläder för morgondagen och sen krypa ner i sängen och läsa lite innan jag försöker sussa så jag orkar med morgondagen...

Natti natt på er, hoppas ni har haft en skön ledighet!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: