Hakuna Matata

2009-05-26
16:33:30

Tisdag /S
hej på er!
Då var veckans andra arbetsdag avklarad och det var en riktigt skön sådan då jag fick gå hem redan klockan 13, helt underbart härligt att veta att jag kommer sluta så tidigt varje tisdag och två av sex fredagar. Det har gått bra även idag, och vädret har varit lika fint som det var igår så min röda näsa är fortfarande lika röd :p

Imorgon kommer jag få ta ett lite större steg då jag ska stänga på förskolan. Jag hoppas verkligen att jag fixar allt med att låsa och larma själv. Problemet just nu är att jag inte fått tag på vaktmästaren ännu så att jag har kunnat kvittera ut egna nycklar så jag vet inte hur jag ska göra, hinner kanske åka dit någon gång mitt på dagen imorgon förhoppningsvis.

Idag såg jag till att nyttja min tidiga dag genom att ta bilen direkt till stan där jag gick en runda och kollade lite på kläder. Det slutade med att jag köpte ett par joggingtights i caprimodell och solskyddskräm som var mitt huvudsakliga syfte med mitt besök på stan. Jag hade tänkt köpa Veronica Maggios skiva också då jag verkligen gillar de flesta låtarna, men efter att ha hämtat ut minipiller så räckte inte pengarna till det. Imorgon kommer dock äntligen lönen :D
Att det var en kort jobbdag spelar ingen roll för jag är ändå trött! Det jobbiga är att det är min tur att fixa middagen idag...
Att det dessutom är riktigt varmt ute, nästan kvavt, gör inte saken bättre då jag känner mig ännu slöare....!

Hur som helst, ha en fortsatt skön dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: