Hakuna Matata

2009-05-13
14:23:27

Paniken kommer krypandes... /S

Jag sitter här och börjar känna hur paniken kommer krypandes när jag inser att jag inte har en aning om hur jag ska få ihop min sista uppgift på lärarutbildningen. Jag har ingen aning om hur man skriver en vetenskaplig artikel, det som sagts om det på kursen är att det handlar om att problematisera, att ge en nyanserad bild genom att hitta argument för och emot. Mitt gigantiska problem är att jag inte hittar några argument mot arbete med utomhuspedagogik som jag tänkt skriva om. Jag försöker då att fundera på vad jag skulle kunna skriva om istället men just nu hittar jag inga argument mot något känns det som!!! Det jobbiga är ju att jag måste hitta argumenten i litteratur.... annars hade det ju bara varit att ordbajsa lite men att hitta det i litteraturen känns ju som en omöjlig uppgift...


Så om någon har NÅGON idé om vad man skriva om, något som är kopplat till förskolan på något sätt med massor av argument för och emot i litteratur... please.... tala då om det för mig!!

panik

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: