Hakuna Matata

2009-05-06
17:17:26

Onsdag /S
Hej på er!
Idag är det grått och regningt ute men det är faktiskt rätt skönt...då kan jag ligga inne och slöa i soffan med gott samvete. Min energinivå är nämligen ungefär densamma som igår så jag har jättetrött hela dagen, jag märkte inte ens att jag hade ett stort hål på stortån i min strumpa förrän jag väl kom fram till skolan.  Så nu ska jag bara ligga i soffan och ta det väldigt lugnt. Imorgon är jag ledig igen även om det måste pluggas en hel del på hemmaplan. Imorgon ska jag se till att det blir en sovmorgon, kanske blir jag lite piggare då..

Just nu sitter jag och funderar på ett erbjudande ifrån vårt hyresbolag om att få köpa ett träningskort på Nautilus för bara 149kr/mån(=1788kr), de har öppnat en helt ny lokal ute i Tornby så det är ju säkerligen fräscha lokaler och jag kommer åka förbi där när jag åker till och från jobbet så det är ju positivt också! Det enda som egentligen gör att jag tvekar är att det är så jäkla trist att träna själv :( Men jag får väl fundera några dagar, jag har mailat M och frågat om hon vill hänga på för det blev nämligen ännu billigare om man köpte kompiskort, då kostade det inte ens 1500kr/år!! Men vi får väl se, jag vet att hon tränar i stan någonstans vanligtvis så hon kanske inte har lust att byta...

Jaja, hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: