Hakuna Matata

2009-05-13
12:35:15

Onsdag /S
Hej på er!
Hoppas allt är bra med er denna soliga onsdag.... Med mig är det sådär...
Jag stannade hemma från skolan idag då jag mått illa och känt mig yr under natten och morgonen, och att börja dagen med en 45 minuter lång bussresa när man är illamående var mer än jag var beredd att göra. Jag mår dock mycket bättre idag än vad jag gjorde igår kväll/natt då jag verkligen mådde illa och det kändes som att hela rummet snurrade...

Men idag mår jag som sagt bättre... det jobbiga är att jag känner mig lite halvrisig, det vill säga att jag känner mig ganska pigg och som att jag borde sätta mig och plugga, men samtidigt så känner man sig som sagt lite halvrisig så man orkar inte riktigt ta tag i det, vilket gör att jag börjar känna mig lite stressad för jag vill verkligen vara färdig med min vetenskapliga artikel senast torsdag nästa vecka så jag kan fokusera helt på att börja jobba då jag gissar på att alla nya intryck kommer göra att jag är hyfsat trött när jag kommer hem om dagarna...

Nu ska jag i alla fall gå ut en sväng och se om lite frisk luft kan göra mig lite piggare...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: