Hakuna Matata

2009-05-11
13:29:29

måndag /S
Hej på er!
Då var det en ny vecka igen... Jag har spenderat förmiddagen på universitetet här i Linköping där vi hade gruppträff för att förbereda en presentation som vi ska hålla i på onsdagens litteraturseminarium. Arbetet gick faktiskt riktigt bra och vi var färdiga till lunch...
Så nu vet jag inte vad jag ska hitta på idag riktigt, jag hade tänkt träna men just nu känner jag mig jätteseg + att det var rätt kyligt ute så jag skjuter upp det några timmar eller till morgondagen. Någon dammsugning har det inte heller blivit i helgen så det är också något jag borde ta tag i liksom att plocka undan alla kläder som ligger lite här och där i lägenheten. Men allra först ska jag lägga mig och läsa lite i min skönlitterära bok... sen får vi se vad det blir av dagen... det kommer i alla fall inte bli något mer plugg!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: