Hakuna Matata

2009-05-23
14:10:42

Lördag /S
Hej på er!
Härligt med lördag idag... det känns att det är långhelg även om jag jobbade igår. Idag är det lite bättre väder också än vad det var igår så jag och T gav oss ut på en långpromenad i Vallaskogen i 1,5 timme och unnade oss lite fika när vi kom hem med mina muffins. I övrigt så vet jag inte vad jag ska hitta på idag... Jag tror inte att jag kommer ägna min uppsats mer tid, jag har ingen aning om hur jag skulle kunna förbättra den, det handlar nog mer om att bygga upp ett självförtroende inför presentationen i nästa vecka. T har sin tenta under kommande vecka så han kommer ägna hela hela helgen åt att plugga så jag får försöka att roa mig på egen hand, har dock ingen aning om vad jag ska göra. Nu när jag faktiskt ska börja jobba på riktigt så känns det viktigare att ta till vara på helgerna, men än så länge har T fullt upp och plånboken är tom så jag vet inte hur jag ska nyttja helgerna bra men det handlar väl att aktivera sig...

Ikväll ska vi i alla fall se på filmen Benjamin Button, eller vi ska rättare sagt se klart den! Vi började titta på de igår men jag var så trött att jag somnade i soffan efter en timma. Den verkade dock vara riktigt bra, mysig... så efter Robinson är det film som gäller :)

Hoppas ni njuter av er lördag...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: