Hakuna Matata

2009-05-07
20:40:52

Lite fattigare... /S
... och en ägodel rikare...! Nu är den här GPS:en på väg hem till oss, i vissas ögon kan det kanske ses som en otroligt onödig pryl, men i min (och i min familjs) ögon så är det en otroligt bra uppfinning som jag är i stort behov av. Jag har nämligen uruselt lokalsinne, man kan nästan tro att det är sjukligt, för så dåligt hittar jag när jag kör bil (och annars också egentligen). Men nu kan alla pusta ut i sommar när jag ska ge mig ut på vägarna ensam för nu har jag min lilla TomTom som talar om vart jag ska köra, så jag slipper oroa mig för att köra flera mil innan jag fattar att jag kört fel...





Nu ska jag njuta av lite fruktsallad och TV-tittande :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: