Hakuna Matata

2009-05-18
16:30:18

jag vill ha... /S

...den här söta klänningen ifrån H&M. Den ser så himla skön ut! perfekt "vardagsklänning", jag ser mig själv knalla runt i den både på stranden, här hemma och på förskolan med leggings. Den är inte särskilt dyr då den kostar 198kr och en klänning är ju trots allt ett helt ombyte.... men nu är det ju så att mat och boende tyvärr måste prioriteras, sen måste jag ju slå till på gymkortserbjudandet den här månaden om jag tänkt träna på gym, för det var nästan ofattbart billigt...


Men fin är den... i alla fall på henne, på mig kanse den är jätteful? Hur som helst är jag väldigt shoppingsugen, framför allt längtar jag efter att kunna unna mig att köpa lite roliga kläder, lite gå-ut-kläder för just nu ägen jag noll och ingenting som passar in i den kategorin!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: