Hakuna Matata

2009-05-23
15:59:17

I´m so happy!!! /S
Jag kanske inte nyttjar den här helgen på bästa sätt då jag inte gör något men jag kan inte låta bli att känna mig väldigt glad då jag var inne och kollade mitt konto nyss för att se hur jag ligger till. Till min stora glädje ser jag att jag får studiebidraget på måndag och att det är på 2000kr istället för 1300kr som jag trodde att det skulle vara. Men ännu gladare blev jag när jag såg att det skulle göras ännu en inbetalning den 27:e, då får jag nämligen min första lön som är på 5600kr!!!!!!!!!!!
Så......jäkla.....skönt!!!!!!!

Så nu kan hundletandet börja på allvar :)
Jag trodde redan jag hittat rätt men den hunden verkar redan var såld tyvärr :( Men vi letar vidare...

Nu hoppas jag bara på att T får ett positivt svar när han ska ringa det företag som han eventuellt ska jobba åt här i Linköping i sommar...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: