Hakuna Matata

2009-05-07
18:38:15

Hur kan man glömma bort... /S
... en sån underbar låt som Damien Rices låt 9 crimes!!
Jag såg nyss ett gammalt avsnitt av Greys anatomy på TV där den låten var med och jag fick verkligen rysningar. När jag först upptäckte den låten för något år sen så lyssnade jag på den på repeat på megahög volym.... den är såååååå bra.....


Damien Rice - 9 crimes

Gps-jakten gick bra, och vi/jag har bestämt att jag kommer lägga in en beställning på en TomTom-gps som har kartor över Västeuropa och som har TMC som varnar för olyckor, vägarbeten och annat. Under vår lilla GPS-jakt så blev det också en paus med middag på IKEA... att åka hem och laga mat finns inte i min värld när en köttbullstallrik kostar 16!spänn, det är för billigt för att man ska orka med ansträngningen när man kommer hem....Så nu är det bara tvättiden som återstår på dagens schema över saker att göra... kanske att det blir liiiite mer pluggande också innan det är dags att nanna....

Hoppas ni har haft en bra dag, och att ni får en härlig dag imorgon innan helgen är här med skön ledighet...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: