Hakuna Matata

2009-05-05
10:55:26

Home again... /S
Hej på er!
Då var man hemma igen... både besöket och bilåkandet gick finfint, jag lyckades faktiskt hitta dit på första försöket :)
Jag var 15 minuter för tidig och min barnmorska var 15 minuter för sen så jag hann bli rätt seg under de 30 minuter jag fick vänta på att komma in. Min barnmorska var i alla fall hur trevlig och bra som helst, men det spelar liksom ingen roll för en gynundersökning kan aldrig bli en trevlig upplevelse, i alla fall inte i mina ögon! Men tack var det här besöket så har jag nu fått mitt cellprov avklarat + att jag kan förnya mitt recept på egen hand via internet nästa år när jag behöver nytt recept igen... ett mycket bra system!

Nu borde jag komma igång med pluggandet men jag är så jäkla seg, det känns som att jag skulle kunna lägga mig och sova en timma eller två. Men riktigt så slapp får jag väl kanske inte vara, men det blir nog inget plugg den närmaste timman, istället tror jag att jag ska titta på lite TV eller läsa lite i min skönlitterära bok...

Have a nice day...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: