Hakuna Matata

2009-05-08
13:55:18

Fredag /S
Då var det helg igen! Det är riktigt skönt men jag kan inte påstå att jag längtat jättemycket då det känns som att det nyligen var helg, men ledighet är ju alltid skönt!
Vår redovisning idag gick finfint, jag tyckte nog att vår redovisning var bland de bästa och vi fick egentligen ingen kritik, så nu är det bara att fokusera på nästa och sista examinerande uppgift som är att skriva en vetenskaplig artikel, jag tänkte försöka mig på att skriva om utomhuspedagogik, men det arbetet får vänta till tisdag nästa vecka då vi har ett litteraturseminarium också innan jag helt kan fokusera på artikeln.

Även idag är jag trött och seg så det blir nog en väldigt lugn fredag (som vanligt). Nu ska jag nog ta en powernap så man kan vara lite pigg och social ikväll med älsklingen..

Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: