Hakuna Matata

2009-05-29
18:41:47

Fredag /S
Hej!
Då var helgen här och det känns riktigt bra... det ska bli så skönt att få sova ut lite...!
Just nu är jag bara trött och hungrig så jag ska vila lite så jag kan bli lite roligt sällskap till T ikväll. Stackars T sitter just nu och skriver tenta på uni, så jag sitter här och håller tummarna. I helgen lär han plugga ännu mer då han har ännu en tenta i början av kommande vecka. Själv tänkte jag underhålla mig med att förbereda min presentation av min artikel, och eftersom de har sagt att det ska bli toppenväder imorgon så funderar jag på att åka till Bergs slussar för en skön dag imorgon, tänkte lägga mig och sola lite och försöka få lite färg... I övrigt så blir det nog också en sväng till Tornby för att kolla lite i affärer då personalfesten är på torsdag...

Men nu är det vila som gäller...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: