Hakuna Matata

2009-05-15
10:03:17

Fredag /S
Då var det fredag och det är dags för mig att verkligen ta tag i min artikel! Nu kan jag inte skylla på något eller göra något annat för nu är allt gjort här hemma...!
Så jag ska försöka plugga ett par timmar idag, kanske att jag bakar något i eftermiddag inför mammas och pappas besök då det alltid brukar bli lite fika när vi får besök... i vanliga fall är jag och T dock väldigt dåliga på att fika.

Men som sagt, idag är det trots allt plugg som står överst på schemat... jag kommer nog inte ´börja skriva något idag me jag måste gå igenom böckerna i alla fall och börja titta efter vad jag kan använda mig av när jag ska skriva.

Nu är det dock frukost som står på tur...! Have a nice day :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: