Hakuna Matata

2009-05-23
13:18:57

Ett nytt försök /L
Igår till min stora besvikelse var videobutiken stängd när vi kom! Vem stänger 19.00 på en fredag? Mycket dumt. Så idag ska jag ge det ett nytt försök. J ska se på fotboll - jag ska se Twilight! Förmodligen med lite tacos som tilltugg. Mums. Det är campusfest idag men jag måste satsa på att skriva färdigt arbetet. Imorgon ska jag skriva ut och tvinga nära och kära läsa det. Det känns inte alls bra, förhoppningsvis kan my buddy läsa den också trots att det är över datorn ;) Jag litar på din åsikt mest. Man blir aldrig färdig, det finns massor jag skulle gjort annorlunda men nu hinner jag inte. Jag avskyr min undersökning och val av metod för det ser bara slarvigt och tunt ut. Nej, usch! Nu ska jag kila ner och köpa tycka-synd-om-mig-godis.

Kram ♥

Kommentar:
#1: Sandra

Läs igenom andras ex-arbeten och deras metoddel så kanske du kan förbättra din egen om du känner dig osäker...Finns ju att läsa flera på internet.

2009-05-23 @ 13:26:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: