Hakuna Matata

2009-05-05
22:37:46

Dags att nanna! /S
Imorgon är det en tidig morgon som gäller igen, bussen går kl 7 så det är bara att släpa sig ur sängen vid 6 :(
Den här dagen har varit helt otroligt dålig... jag har varit skittrött heeeeela dagen, sov till och med en stund men det gjorde ingen skillnad. Det enda jag orkat plugga idag är att läsa 20 sidor ur en kursbok, och det är kan man ju knappast kalla effektivt pluggande. Utöver det så har det varit en katastrofal dag då jag ätit mängder, småätit hela dagen så nu känner jag mig bara så där äcklig för att man har ätit alldeles för mycket och framför allt alldeles för mycket av det onyttiga.

Men imorgon är en ny dag och förhoppningsvis är det en ny dag med massor av energi!!

natti natt på er...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: