Hakuna Matata

2009-03-01
16:14:13

Trött.../S
Gårdagen var riktigt slitsam.... Trots att jag sov som en stock inatt (var t.o.m. osäker på om T sovit i sängen inatt då jag alltid brukar vakna av små knuffar) så känner jag mig fortfarande trött och sliten och det blir inte bättre av att jag känner en enorm stress och press då jag ännu inte är färdig med min examinationsuppgift som ska redovisas på tisdag! Som det känns just nu skulle jag lätt kunna gå och lägga mig och sova till imorgon, så trött är jag!

Jag vet inte, kanske är det resan i samband med min förkylning som aldrig vill bryta ut som gör att jag är så trött att jag känner mig gråtfärdig. Just nu känns det i alla fall väldigt tufft och jag längtar efter att få vara ledig.
Jag har pratat med mamma lite och det blir ingen resa till fjällen för oss då de skulle vara borta in i den veckan som kursen börjar igen, så det var inte riktigt genomförbart med mitt schema. Vi får väl försöka att hitta på andra saker istället när man kommer hem till påsk... Eftersom att varken jag eller T kommer att ha varit hemma på tre månader när vi åker hem så kan det ju vara skönt att bara få träffa alla och umgås... Det känns i alla fall jättekul att jag får fira min födelsedag hemma i Karlstad!

Nu ska jag läsa vidare innan det är dags för att tvätta och laga mat om en timme...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: