Hakuna Matata

2009-03-26
10:43:19

Torsdag /S
Hej på er!
Nu är jag nyss hemkommen från frisören. Jag gjorde inga drastiska förändringar utan tog bara topparna. Sist jag gick därifrån tyckte jag luggen var för lång men idag blev den nog aningens kort, men den växer ju så fort så det kvittar väl...
Solen skiner även idag och jag funderar på att ta den där joggingrundan idag som aldrig blev av igår. Det är nästan lika kallt men jag kände mig så jäkla slapp igår! Sen är jag full i små hår som jag vill duscha bort så då kan jag lika gärna se till att bli svettig och äcklig innan :op
I övrigt så händer det nog inte så mycket idag, ännu en fattig och ensam dag så det blir nog lite bokläsning tills dess att T kommer hem i eftermiddag. Kanske att det blir lite bakning...

Have a nice day!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: