Hakuna Matata

2009-03-15
10:17:55

Söndag /S
Någon mer än jag som såg melodifestivalen igår? Som vanligt så tycker jag att fel låt vann, den är lite häftig i refrängen men riktigt dålig i verserna, jag höll tummarna för Caroline af Ugglas eller Måns Celmerlöw men de nådde ju tyvärr inte hela vägen fram...
Igår var det en myskväll med taco till middag och sen Melodifestivalen i soffan, vi hade även köpt hem ost och kex men var alldeles för mätta för att orka äta av det. Därefter hade vi bestämt att vi skulle se filmen Sin city, inte alls en film i min smak men på tv.nu stod det att den skulle vara mycket bra så jag ville ge den en chans i alla fall..... Big mistake! Vilken uselt dålig film, jag fatta ingenting, hände massa saker som inte verkade ha något med varandra att göra, eller också var jag och T för blåsta för att se sambandet.... det var i alla fall en bortkastad filmkväll då den var så jäkla dålig.

Idag är det mer plugg som står på listan, jag ska skriva klart min uppsats och om det finns tid och lust ska det tränas och bakas en morotskaka som jag ska ha med imorgon. Men vi får se lite hur lång tid det tar innan jag är färdig med uppsatsen, jag hoppas att jag är färdig senast halv 3 men det får vi se...

Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: