Hakuna Matata

2009-03-27
11:21:09

(Piss)fredag /S
Idag är jag ledig vilket jag nyttjar till max. När jag vaknade imorse vid halv 10 och kikade ut mellan persiennerna möts jag av ett vitt landskap och snö som yrar i luften. Därmed bestämde jag mig för att det skulle bli en förmiddag i sängen. Så här ligger jag, jag har spenderat min förmiddag i sängen med min bok, tittat på senaste Greys anatomy (sååå bra!), spanat på bilar och hittat en jättefin som jag håller tummarna för kommer finnas kvar ytterligare en vecka så att jag har chansen att göra valet om jag vill ha den eller ej så den inte hinner försvinna innan jag åker hem.

I övrigt kommer nog dagen fortsätta i samma spår, kanske inte att jag ligger i sängen då jag börjar bli sugen på frukost, men i alla fall att det kommer bli mycket dator, TV och bokläsning tills dess att T kommer hem ikväll. Jag är ruggigt glad för att jag tog mig ut på den där joggingturen igår även om jag inte var så sugen!
Nu ska jag återgå till min slappardag, hoppas ni andra som inte är lediga också får en bra dag...!


Den fina bilen som jag gillar....åtminstone till utseendet!

Renault Laguna II 1,6 Kombi / Nybytt kamrem / Nybesiktigad Kombi

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: