Hakuna Matata

2009-03-07
10:36:11

Lördag /S
God morgon mina vänner!
Sovit gott? Det har jag... sovit som en stock fram till klockan var 9 imorse ungefär och det var underbart skönt.... det är det som är det positiva med den här praktiken, att jag blir så trött att jag sover jättebra om nätterna till skillnad från innan då jag inte kunde somna och när jag väl somnat så vaknade jag flera gånger varje natt.

Igår bytte jag gardiner i sovrummet och bytte plats på två mattor och blommor och i slutändan blev det faktiskt ganska bra. Jag säger bara ganska eftersom jag egentligen inte alls gillar de gardiner jag satte upp, de är lite för mönstrade, men det är ändå skönt med lite variation. Idag eller imorgon ska jag ta tag i köksgardinerna också...

Nu ska vi snart äta frukost och sen blir det lite plugg innan vi åker ner på stan. T ska kolla på ett joggingset med vindjacka och byxor som de hade erbjudande på, och jag ska följa med som moraliskt stöd :op
Annars så är det plugg som gäller hela dagen fram tills ikväll då det blir mys pys framför TVn som vanligt...

Hoppas ni hade en fin kväll igår och får en härlig dag idag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: