Hakuna Matata

2009-03-28
16:02:45

Lördag /S
Hej mina vänner!
Idag tog jag och älsklingen en sovmorgon tillsammans för en gångs skull, och därefter en gemensam lördagsfrukost med ett fullt uppdukat bord :) Därefter åkte jag in till stan och han satte sig vid datorn. Jag skulle inte ha  något på stan men efter att ha spenderat de senaste dagarna hemma så behövde jag ett miljöombyte + att jag igår nådde mitt första viktmål så jag ville ut och prova kläder även om jag inte har råd att köpa något. Jag hittade en hel del fint men som sagt så köptes inget... favoriter var en pikétröja och ett par ljusa jeans.... riktigt vårigt och fräscht.
Väl hemma igen så sken solen så jag bestämde mig för att ta en joggingtur och till min stora förvåning så fick jag med mig T ut (efter lite tjat) på min runda. Det ledde dock till att vi sprang lite fortare  än jag brukar vilket i sin tur ledde till att jag fick håll, men jag orkade jogga hela varvet förutom cirka 20 m som jag absolut inte orkade, men de metrarna kompenserades med en spurt när vi var nästan hemma.

Nu ska jag duscha, see U later!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: