Hakuna Matata

2009-03-19
11:47:01

Lätt som en plätt.../S
Shit va lätt det var att skriva analyserna, nog för att jag inte trodde det skulle bli jättesvårt men inte trodde jag att det skulle gå så här fort!
Jag är dock bara färdig med den ena men det är ju jätteskönt.... förhoppningsvis går det lika fort med nästa....!

När jag är färdig med den återstår bara två seminarier på den här kursen sen är jag heeeeelt färdig med kursen!!!!!!

Update: Underbart! Klockan är inte ens ett och jag är färdig med dagens plugg.... Nu ska jag rensa lite i mina miljoner papper och böcker som jag har utspridda här hemma och helt enkelt rensa undan kursen lite :)
Sen får det bli en promenad innan jag tar tag i bakningen och efter bakningen så får det bli en joggingrunda... Vi hörs!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: