Hakuna Matata

2009-03-24
21:14:47

Onsdag /S

Hej på er!
då har min första lediga dag börjat! Det började med att jag fick sova ordentligt. Jag var skittrött igår så jag skippade godisätandet och kröp ner i sängen redan vid 21 och läste en timma innan jag somnade och sen gick jag inte upp förrän vid halv 10 imorse. Under morgonen har jag ringt och bokat klipptid för imorgon och räknat ihop månadens räkningar som jag ska betala lite senare idag, samt plockat ihop all tvätt som jag snart ska gå ut med i tvättstugan.

Vädret är jättefint med en blå himmel och en strålande sol men så länge det finns snö på marken så kommer jag inte vara helt nöjd. Så snart jag har lagt i tvätten ska jag gå och handla inför middagen idag som självklart kommer bestå av våfflor då det är våffeldagen :)
Om det inte är för kallt ute så ska jag därefter hem och byta om och ge mig ut på en joggingrunda, men det beror som sagt på temperaturen då det var lite jobbigt att jogga sist på grund av kylan, blir så jobbigt att andas.

I övrigt vet jag inte vad jag ska hitta på idag, T åker snart till uni så jag blir lämnad ensam, och jag kan inte åka någonstans eftersom vi har tvättstugan till kl 17 så det blir väl en dag här hemma med min bok antar jag.

Ha en skön dag och njut av solen!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: