Hakuna Matata

2009-03-02
14:02:06

Känner mig inte bra... /S
Nu har jag orkat skriva färdigt min examinationsuppgift så jag är förberedd inför morgondagens seminarium så nu har jag "bara" de två analyserna kvar som jag tänkt göra idag.
Jag mår dock inte helt bra, huvudvärken har i stort sett släppt och är nu bara ett lätt dunkande men jag känner mig nästan yr och lite lätt illamående. Ju mer jag tänker på att jag mår illa desto mer illamående blir jag då det är lite utav en skräck att kräkas. Usch... jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu när jag har examination imorgon!!! Att missa praktiken känns ju inte kul men att missa examinationer och tvingas vänta till omtenta om någon månad känns otroligt jobbigt, jag vill kunna lägga den här kursen bakom mig så fort som möjligt....

Jag tänkte gå ut en liten sväng och se om lite frisk luft kan hjälpa kanske :/

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: