Hakuna Matata

2009-03-18
22:11:22

Jag lever /L

... men kanske inte så länge till.
Förra veckan hade vi både huvudlöss och magsjuka i klassen. Denna vecka är en elev sjukskriven pga streptokocker, jag försöker hålla mig undan alla vandrande smittohärdar.
På fredag är egentligen min sista dag men jag har varit sjuk så jag ska dit nästa vecka också. Imorgon kommer jag förmodligen få gå på läromedelsmässa vilket ska bli roligt! Ska man ta med kameran som memory? =) Annars kanske jag inte kommer ihåg vilket material jag gillade.

Denna helg kommer att gå åt till plugg och göra klart allt som ska redovisas och lämnas in nästa vecka. J åker  förmodligen inte till Norge i helgen som var tänkt, det känns inte som ett seriöst företag då de inte går att få tag i längre. Jaja, vi får väl bli särbos ett tag i så fall.

Nu ska jag sova.

Kram ♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: