Hakuna Matata

2009-03-06
17:45:42

Honey, I´m hoooome... /S
...tyvärr så var inte min älskling hemma än. Min gissning är att han är på gymmet eftersom han fortfarande inte är hemma och han hade inget schemalagt idag...

Min runda på stan var väldigt lyckad. Jag skulle ju egentligen bara ha bläckpatron men när bussresan tar 20 minuter så passar man ju på att titta i andra affärer också. Jag provade inget men såg massor av fint som jag vill ha särskilt på H&M! Jag tittade även in på Hemtex för att titta på gardiner och matta, jag hittade ett par jättefina ljusgröna gardiner och en ljusgrön/vit trasmatta som var jättfin men jag lyckades hålla mig från att köpa något då jag egentligen inte har råd och då min födelsedag närmar sig.

Inne på Stadium kunde jag dock inte hålla mig ifrån att köpa något då jag hittade en träningstee i funktionsmaterial som jag tittat på tidigare SOC W TR FUNCTEE SS091 LIGHT PINKoch tänkt köpa, skillnaden nu var att den kostade 29kr!!!!!!! Det var alldeles för billigt och bra för att jag bara skulle gå därifrån. Färgen var väl kanske inte optimal för mitt bleka ansikte då den är väldigt rosa, inte den jag har på bild här utan mycket starkare. Men modellen är densamma som den jag har på bild här.

På vägen hem hoppade jag av bussen vid uni och lånade lite böcker. jag lyckades hitta 6 böcker som handlade om matematik i förskolan, två av dem verkade dock innehålla mer praktiska tips än forskningsteorier men det kan ju vara kul att läsa de också nu när jag ska ha min ansvarsvecka och håller på att söka jobb i förskolan...

Nu ska jag gå och byta gardiner i sovrummet i väntan på att älsklingen kommer hem och börjar med middagen...

Hej så länge!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: