Hakuna Matata

2009-03-04
20:51:05

Hello again /S

Nu har jag varit på bra humör hela eftermiddagen och jag går och fantiserar om allt roligt jag kan köpa och vad skönt det bara vore! Överst på listan står en bil, och skaffar jag bil känns en GPS nästan som ett måste då jag har noll lokalsinne! Sen vill jag ha hund coh jag fantiserar även om en dubbelsäng :op .....snacka om att ta ut "segern" i förskott då jag inte ens vet om samtalet handlade om en intervju.... men det vore bara så skönt, även om jag allra helst vill till Karlstad.

Imorgon kommer jag gå med mobilen i handen hela dagen för att inte missa fler eventuella samtal! Imorgon blir det en tiiiiidig morgon då jag börjar redan kl 6.30 vilket gör att jag måste ta bussen 05.26 *suck*, det innebär att jag släcker lampan 2 sekunder efter det att Grand Designs slutar ikväll!

Natti natt på er!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: