Hakuna Matata

2009-03-06
09:58:44

Fredag /S
God morgon!
Jag måste bara säga att jag älskar mina lediga fredagar, det är så skönt att få sova...! Jag orkade inte gå upp samtidigt som T idag vid halv 9 då jag kände att jag fortfarande var trött så jag passade på njuta av att vara den som fick ligga kvar och sova lite till för en gångs skull och orkade upp en halvtimme senare.
Nu har det ätits frukost här hemma, T ska se på lite skidor innan han åker till uni för att plugga. Jag själv ska borsta mina tänder sen måste jag bestämma vad min uppsats ska handla om så att jag kan passa på att springa in på Stadsbiblioteket och låna lite litteratur när jag ändå ska ner på stan sen och köpa bläckpatroner. Det får dock bli senare idag då jag ska hinna med att träna först, men just nu är ju magen full i frukost så det får vänta en timma.

I helgen är det plugg som gäller för både mig och T, T har tenta på tisdag och nästa lördag så han kommer plugga järnet. Jag själv ska åtminstone försöka att skriva en hel del så att jag slipper stressa nästa med det nästa helg. Men tyvärr känner jag mig själv så risken är stor att jag inte får så mycket gjort i slutändan...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: