Hakuna Matata

2009-03-20
13:28:04

Fredag /S
Hej på er!
Här sitter lilla jag med min dator. Imorse var jag iväg på ett examinerande seminarium som jag inte alls förstod meningen med då det i princip innebar att vi skulle gå igenom det som skriftligt skulle lämnas in? Men men... nu är det gjort i alla fall, känner mig dock lite osäker på det jag lämnade in då jag verkar ha missförstått uppgiften lite men det återstår väl att se...

Sen jag kom hem i förmiddags har jag fått ett samtal ifrån syster som frågade om de kunde komma tidigare istället för ikväll vilket inte var några problem för min del. Sen har jag tittat på senaste Greys anatomy... så mycket som händer i den serien, är ju så bra!
Sen när jag äntligen tänkte komma igång med städningen här hemma som är rätt nödvändig innan besöket så dunsade det till i hallen och där på golvet låg min mp3-spelare som jag väntat på i flera veckor! jag har nämligen tagit en prenumeration på tidningen iform där en mp3-spelare med beat-run function var premien, och den fick jag alltså idag, den är supersöt!


Det ska bli väldigt kul att testa alla funktioner men det hinner jag inte med idag då man ska göra en massa test så att den sedan kan mäta din träning. Om du är intresserad så tror jag att de har kvar samma erbjudande än för 39kr, kolla här i så fall.
De hörlurar som var med verkar vara farligt bra då de isolerar ljudet utifrån, jättebra men som sagt lite farligt när man är ute och springer längs vägar och cykelbanor där det kommer bilar, mopeder och cyklister!

NU måste jag börja städa så att jag inte står här med moppen i näven när de ringer på dörren...! 

Har som sagt besök hela helgen men vi hörs på söndag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: